Noppeid IT ajaloost(Häkkimine)

Täna oli mu brauseri vahekaardil lahti mäng nimega Hero-wars. See pani mind mõtlema erinevatele sõdadele ja lahingutele, seda just IT maastikul. Antud postituses tooksin välja mõned põnevamad faktid ja mõnda põnevat veel häkkimise kohta. Spionaaž, vargused, sabotaaž, ideoloogilised/poliitilised huvid, põhjuseid miks häkkida võõrastesse süsteemidesse on palju. Mis aga on häkkimine: tarkvara, arvutivõrkude, andmebaaside ja muu taolise sissemurdmine erinevatel viisidel.[1]
Esimene teadaolev häkkimine toimus juba 1878, kui posikesed proovisid telefoniliine segamini ajada või neid lahti ühendada.[2] 
Aastal 2012 enim häkkinud riigid olid: Runmeenia 2,8%, Brasiilia 3,3%, Taiwan 3,7%, Venemaa 6,8%, Türgi, 4,7%, Ameerika Ühendriigid 13% ja Hiina 41%.[3] 
Väga palju põnevaid filme, mänge, artikkleid ja muud põnevat häkkimise kohta  leiab Cybercrime Magazine leheküljelt: https://cybersecurityventures.com/movies-about-cybersecurity-and-hacking/
2022 aastale on planeeritud How To Hack In, Red Buffalo Ineractive poolt arendatav väga põnev häkkimise simulaator. See on rollipõhine ja mõeldud vaid ühele mängijale.[4]

1. Maestro. "Mis on häkkimine". Tehnikarott. 17.02.2013 https://thetechnorat.wordpress.com/2013/02/17/mis-on-hakkimine Vaadatud 06.09.2019
2. http://plaza.ufl.edu/ysmgator/projects/project2/history.html Vaadatud 06.09.2019
3. Peter Adams. "The 7 top hacking countries".ABC News Network. 2012 https://abcnews.go.com/Technology/slideshow/top-hacking-countries-19844818/image-19845656 Vaadatud 06.09.2019
4. Valve Corporation "How to hack in" Steam 2021. https://store.steampowered.com/app/1199830/How_To_Hack_In Vaadatud 06.09.2019

Populaarsed postitused sellest blogist

Infoühiskond - põhjalikud muutused (INFOÜHISKONNA VISIOON 2020)

Peamised reeglid ja postitused